Obserwatorzy

sobota, 27 sierpnia 2011

Eksperymentalnie...kulinarnie

Miałam w lodówce parę produktów, które wymagały zjedzenia nie znalazłam przepisu, który by je wszystkie wykorzystał więc postanowiłam poeksperymentować i efekt wszystkim smakował nadzwyczajnie...dlatego podzielę się z wami przepisem;

na masę;
1. Serek mascarpone, ja dałam duże opakowanie, chyba 500g
2. jogurt grecki lub bałkański duże opakowanie
3. cukier puder, nie wiem ile bo sypałam na oko tak by nie było zbyt słodkie
4. galaretka owocowa, ja dałam z owoców leśnych
na spód;
1. paczka ciastek digestive
2. 75g roztopionego masła

 Na początku zmieliłam ciastka  na piasek i wlałam roztopione masło, wymieszać i wyłożyć formę, ja użyłam formy na tartę. Zrobić galaretkę ale z połowy wody i zostawić do wystudzenia. Serek mascarpone wymieszać z cukrem pudrem, dodać jogurt zmiksować i dodać ostudzoną galaretkę, ale jeszcze płynną i zmiksować. Masę wylać na ciasteczkowy spód  i włożyć do lodówki....Smacznego  ;o) 
Tyle zdążyłam do fotki uchować....






1 komentarz:

Mięta pisze...

Musiało być pyszne ,jak ledwo tyci zostało :-)