Obserwatorzy

poniedziałek, 22 marca 2010

Letni sweterek dla mamy

Skończyłam czarny sweterek z Ibizy Yarn Artu ma 550 metrów na 100 g, włóczka bardzo wydajna bo zużyłam niecałe 200g, druty 3,5 i 4 mm. Włóczka godna polecenia, na letnie wyroby w sam raz, tylko trzeba wziąść pod uwagę to, że włóczka jest lejąca i dosyć rozciągliwa, chyba sobia zamówie ją na spódnice tylko zastanawiam się nad kolorem. Sweterek nie prezentuje się najlepiej, bo nie ma jeszcze guzików i na manekinie jakoś się haczy...

4 komentarze:

ticon pisze...

Wygląda świetnie! Bardzo mi się podoba.

Lacrima pisze...

Wyszedł wspaniale. Mama napewno będzie ślicnie w nim wyglądać:)

bean pisze...

Świetny sweterek!
Ja z Ibizy robiłam szydełkowe bolerko i troszkę się wyciągnęły rękawki, ale i tak z włóczki jestem bardzo zadowolona :)

Anna pisze...

gratuluję bo ja z czarnego robię sobie sweterek już pół roku :(
mam nadzieję ze mama będzie zachwycona